23.1.11

Το νεο λογότυπο της Νέας Δημοκρατίας

NEA_DHMOKRAT_New_LOGO_783722038.png







Ήρθε λοιπόν η ώρα της αντικατάστασης του περίφημου πυρσού ο οποίος άναβε από το 1974.
Ο Πρόεδρος της ΝΔ λειτουργώντας ως άλλος... Marketing Manager είπε να αλλάξει το...packaging του προϊόντος του μήπως και καταφέρει να το πουλήσει καλύτερα και βέβαια σε περισσότερους...καταναλωτές. Εξάλλου και οι ψηφοφόροι καταναλωτές είναι στη συνείδηση των πολιτικών, ότι τους πουλήσεις το αγοράζουν.
Όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι πολίτες αναζητούν Νέα Πολιτική και Νέο Δρόμο.
Ο Πρόεδρος της ΝΔ, βέβαια, καλώς έπραξε και άλλαξε το λογότυπο και μετέφερε την έδρα του κόμματος στη Λ. Συγγρού. Κάτι έπρεπε να κάνει. Βέβαια ο νυν Πρωθυπουργός μετέφερε μόνο την έδρα του ΠΑΣΟΚ και δεν πείραξε τον "πράσινο ήλιο". Διαφορετική λογική.
Δεν θα επιχειρήσουμε επικοινωνιακή ανάλυση του νέου σήματος της ΝΔ, εξάλλου δεν μπορούμε να κρίνουμε τη δουλειά καταξιωμένων στελεχών της διαφήμισης. Απλά μια παρατήρηση: θεωρούμε αστοχεία...υλικού την κάτω παύλα στο τέλος του ονόματος του κόμματος. Οι πολίτες έχουν φύγει εδώ και καιρό από τη λογική του "τελεία και παύλα". Δεν υπάρχουν πια στεγανά και μαντριά για να κρατάνε τους ψηφοφόρους μέσα στα κόμματα, ούτε και κόμματα μεσσίες που μπορούν να υποσχεθούν το απόλυτο καλύτερο μέλλον.
Ο ψηφοφόρος πλέον ακούει προσεχτικά και εκτιμά πρόσωπα που μπορούν να τον βγάλουν από το αδιέξοδο. Τα κόμματα σταδιακά θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα. 
Αυτό όμως που θα κρίνουμε είναι η κίνηση για την επιλογή νέου σήματος.
Πραγματικά πιστεύει κανείς ότι οι ψηφοφόροι ενδιαφέρονται για το αν ένα κόμμα αλλάζει σήματα και κτήρια; Πιστεύει κανείς ότι οι ψηφοφόροι πιστεύουν ότι τώρα που άλλαξε σήμα η ΝΔ θα γίνει πιο αξιόπιστη και λειτουργική καθιστώντας τον εαυτό της την μόνο αξιόπιστη λύση στην οικονομική θύελλα που ζούμε; Πιστεύει κανείς ότι οι χιλιάδες άνεργοι ενδιαφέρονται αν αλλάχθηκε το σήμα;  
Ο κ. Σαμαράς λειτούργησε με τη λογική του marketing μιας άλλης εποχής. Το marketing της νέας εποχής λέει πως αν η μάρκα σου αντιμετωπίζει πρόβλημα τότε κοίτα πρώτα εσωτερικά την επιχείρησή σου, τα στελέχη που προωθούν και πωλούν τη μάρκα, την λειτουργία των τμημάτων και πάνω από όλα δώσε νεα ποιότητα στο προϊόν σου. Έτσι ο καταναλωτής θα σε εμπιστευθεί και πάλι. Αν αλλάξεις μόνο συσκευασία και λογότυπο, στην καλύτερη περίπτωση ο καταναλωτής θα πει το γνωστό "άλλαξε ο μανωλιός...".
Περιμένουμε λοιπόν τις επόμενες κινήσεις του κ. Σαμαρά, ελπίζοντας ότι θα ανανεώσει το κόμμα και θα μπορέσει να πείσει ξανά τον μεσαίο χώρο με νεο λόγο. Πάνω από όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου