Η δημοσκόπηση που διενήργησε η εταιρεία Alco για λογαριασμό του "Ελεύθερου Τύπου", αποτυπώνει ξεκάθαρα ότι η εκλογική βάση της Νέας Δημοκρατίας αλλά και η πλειονότητα της κοινωνίας, διατηρούν αρνητική φόρτιση για τα μέλη των τελευταίων κυβερνήσεων του Κώστα Καραμανλή και επιζητούν την ανανέωση των προσώπων από τον κ. Σαμαρά.
Έτσι το αίτημα της βάσης της ΝΔ είναι ξεκάθαρο και ηχηρό ήδη από τον τρόπο εκλογής του κ. Σαμαρά: "Αλλάξτε τα όλα!"
Όμως, δεν φαίνεται ότι η ΝΔ μπορεί να αντιληφθεί αυτή την αλλαγή, με συνέπεια να την κάνει πρόχειρα και χωρίς στρατηγική. Ακόμα και η επιλογή του κ. Βασίλη Κικίλια έγινε πρόχειρα, χωρίς σχεδιασμό με αμεσότατο κίνδυνο την βαριά ήττα και το χαντάκωμα ενός νέου και αξιόλογου ανθρώπου. Ο κ. Β. Κικίλιας κινδυνεύει να γίνει ένας νέος Γιάννης Τζανετάκος αρκετά χρόνια μετά!
Και εξηγούμαστε: Όταν επιλέγεις έναν άνθρωπο νέο ηλικιακά και πολιτικά για να διεκδικήσει ρόλο ενός μικρού πρωθυπουργού
Εάν η Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού δεν εκπαιδεύσει τον κ. Κικίλια για να αντιμετωπίσει του συνυποψήφιους του, πολύ φοβάμαι ότι θα χάσει ακόμα περισσότερες μονάδες στην υποψηφιότητά του.
Και εδώ έρχεται το ερώτημα: Για ποιά ανανέωση μιλάμε; Για την επιλογή ενός ανθρώπου που θα μπορούσε να έχει λαμπρότατο πολιτικό μέλλον και για το "κάψιμο" του στον αδηφάγο στίβο της πολιτικής χωρίς κιόλας να του έχεις δώσει τα απαραίτητα μαθήματα επικοινωνιακής επιβίωσης;
Όταν μιλάμε λοιπόν για ανανέωση και αλλαγή στην πολιτική, κάνουμε αυτό που κάνουν και οι επιχειρήσεις: ανανέωση στις δομές, ανανέωση στη λειτουργία της επιχείρησης και πάνω απ' όλα εκπαίδευση των στελεχών που θα αναλάβουν τη διαδικασία της ανανέωσης. Ακόμα και τον καλύτερο σου πωλητή να βγάλεις στο δρόμο αν δεν τον έχεις προετοιμάσει επαρκώς, έχασες την πώληση και τον...πελάτη. Η ΝΔ κινδυνεύει να πάθει και τα δύο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου